Logo-PMO
Logo-PMO

PMO-TANKKAART

Gebruik het  uitgebreid PMO-netwerk om gemakkellijk en voordelig te tanken!
De kaart kan gebruikt worden voor alle types (vracht)wagens zoals personenauto's, bestel- en vrachtwagens, bussen & autocars. 

Ontdek ons tanknetwerk of download de adressenlijst.



Voordelen

Ontdek de voordelen van de PMO Tankkaart
 

Wist je dat?

Je ook via My PMO bovenstaande aanvragen kan doen voor een extra of vervangende tankkaart. Het werkt sneller en gemakkelijker.


Veelgestelde vragen over de PMO Tankkaart

Kan ik als particulier een PMO-tankkaart aanvragen?

Als particulier komt u niet in aanmerking voor een PMO-tankkaart. De kaart is enkel geschikt voor professionelen die in het bezit zijn van een ondernemings- of btw-nummer en dit gekoppeld aan een professionele bedrijfsrekening.

Wenst u gratis een maandelijkse factuur van uw tankbeurt? Maak gebruik van PMO Smartreporting!

Ik heb mijn tankkaart(en) ontvangen. Zijn deze al actief?

De tankkaarten kan u activeren door in te loggen op uw persoonlijke webportal 'My PMO'.

Waar kan ik met de PMO-kaart tanken?

Download hier een overzichtslijst met de verschillende locaties en info over de beschikbare producten alsook diensten. Meer info is ook terug te vinden op deze website onder de rubriek 'Tankstations'.

Ik wil mijn verbruik per tankkaart weten, kan dit?

Dit is mogelijk. Hiervoor kan u bij elke tankbeurt uw kilometerstand ingeven bij het gebruik van de PMO-tankkaart. Indien u wenst dat deze optie geactiveerd wordt, gelieve contact op te nemen via tankkaart@pmo-service.be of telefonisch via 057/30.03.30.

Ik heb meermaals een foutieve pincode ingegeven. Hoe kan ik de kaart deblokkeren?

Gelieve telefonisch contact op te nemen met ons team om deze kaart te deblokkeren. 

Mijn adresgegevens zijn gewijzigd, wat moet ik doen?

Gelieve uw gewijzigde gegevens schriftelijk aan ons door te geven via:

Mijn rekeningnummer is gewijzigd, wat moet ik doen?

Gelieve uw gewijzigde rekeningnummer schriftelijk aan ons door te geven via:

Wij sturen u een nieuw mandaat op voor de domiciliëring.

Mijn vennootschapsvorm is gewijzigd, wat moet ik doen?

Gelieve uw gewijzigde gegevens schriftelijk aan ons door te geven via:

U heeft waarschijnlijk ook een nieuw btw-nummer waardoor we een nieuw mandaat zullen opsturen voor de domiciliëring.

Wat bij diefstal of verlies?

Via uw persoonlijke portal ‘My PMO’ kan u onmiddellijk de kaart blokkeren. U kan ook een e-mail sturen naar tankkaart@pmo-service.be of telefonisch contact opnemen tijdens de kantooruren op 057 30 03 30

Kan ik onbeperkt tanken?

Elke PMO-tankkaart heeft uit veiligheidsredenen een maximale limiet per dag, week en maand. U kan een aanvraag doen om deze te wijzigen via ‘My PMO’ of neem contact met ons op.

Ik wens een maandelijkse limiet/bedrag op een tankkaart te plaatsen, is dit mogelijk?

Ja, u kan een tankkaart maandelijks limiteren voor een gewenst bedrag. Let wel, wordt dit bedrag niet volledig gebruikt tijdens een maand dan wordt deze niet meegeteld bij de limiet van volgende maand.