Logo-PMO
Logo-PMO

Laadpas



Wist je dat?

Je ook via My PMO bovenstaande aanvragen kan doen voor een extra of vervangende tankkaart. Het werkt sneller en gemakkelijker.


Veelgestelde vragen over de laadpas

Waar kan ik met de PMO-pas laden?

Er zijn meer dan 420.000 laadpalen beschikbaar over 22 landen. Het netwerk van publieke laadpunten groeit steeds verder. Download de app of kijk hier online.

Kan ik als particulier een PMO-laadpas aanvragen?

Als particulier komt u niet in aanmerking voor een PMO-laadpas. De kaart is enkel geschikt voor professionelen die in het bezit zijn van een ondernemings- of btw-nummer en dit gekoppeld aan een professionele bedrijfsrekening.

Hoeveel kost een laadpas?

De laadpas is gratis. Je betaalt geen borg of maandelijkse kost.

Hoe de laadpas gebruiken?

Plug uw laadkabel in uw wagen en scan vervolgens je laadpas aan de laadpaal …

Hoe worden de laadsessies verrekend?

U krijgt maandelijks een gedetailleerde & gedomicilieerde factuur van uw laadsessies, dit via e-mail.

Wat bij diefstaf of verlies?

Via uw persoonlijke portal ‘My PMO’ kan u onmiddellijk de kaart blokkeren. U kan ook een e-mail sturen naar tankkaart@pmo-service.be of telefonisch contact opnemen tijdens de kantooruren op 057 30 03 30.