Logo-PMO
Logo-PMO

Betaalkaart gekoppeld aan een maandelijkse factuur  

 

PMO Smart Reporting

Eenvoudig je brandstofkosten beheren

Gemakkelijk je tankbeurten opvolgen en een factuur bekomen via je eigen betaalkaart  aan de hand van Smart Reporting.

Je bankkaart gebruiken als tankkaart is de ideale oplossing als je een zelfstandige bent met weinig of geen medewerkers of als particulier. Geen gedoe meer met bonnetjes. U schrijft zich in met je bank- of kredietkaart(en). Na uw registratie ontvang je automatisch maandelijks een gedetailleerde, overzichtelijke tankfactuur (kosteloos en reeds betaald).  Tankbeurten gedaan in een PMO-tankstation worden geregistreerd voor facturatie.

Het principe is dus hetzelfde als bij een tankkaart. U kunt al uw transacties steeds nakijken, kaarten toevoegen of schrappen en uw gegevens aanpassen via de online portal.  

Iedereen (particulier of btw-plichtige) kan zich registreren voor Smart Reporting.

 

Hoe registreren als nieuwe gebruiker voor Smart Reporting?

  • Druk op de knop bovenaan of klik hier om je aan te melden voor smart reporting
  • Kies voor “inschrijven als nieuwe klant
  • Geef je e-mailadres in
  • Je ontvangt onmiddellijk een e-mail waarmee je al je gegevens kan invullen alsook je bankkaart of kredietkaart kan registreren
  • Je ontvangt na een 30tal min. een e-mail om uw wachtwoord in te stellen
  • Je hebt nu toegang tot je account

Veelgestelde vragen

Waar kan ik Smart Reporting toepassen

Hiervoor kan je terecht op onze PMO-tankstations en dus niet bij deze van onze partners. Deze kan je gemakkelijk terugvinden op de stationfinder door te filteren op PMO.

Ik heb een nieuwe bankkaart. Wat moet ik doen?

De nieuwe kaart is nog niet gekend in het systeem. Deze registreer je best zo snel mogelijk in je portal.

Welke transacties komen op de factuur?

Alle transacties op de buitenterminal. Betalingen in de shop worden niet geregistreerd.

Welke kaarten kan ik registreren?

De registratie gebeurt op basis van het kaartnummer. Uw kaartnummer wordt bij de registratie onmiddellijk versleuteld, volledig conform de geldende veiligheidsnormen. Volledig veilig.
Opmerking: Maestro-kaarten uitgegeven door een Nederlandse bank bevatten een lokale en bankspecifieke kaartnummering. Indien u over zo’n Maestro-kaart beschikt, dient u zich tot uw bank te richten om het PAN-nummer (hoofdrekeningnummer) te verkrijgen. Met behulp van dit nummer kunt u zich probleemloos registreren.

Wat is een “a posteriori factuur”?

U kunt een factuur aanvragen voor transacties die plaatsvonden voor de registratie van uw kaart. Deze facturen zijn beschikbaar voor transacties tot 1 jaar voorafgaand aan de registratie van uw kaart. De factuur die u na deze aanvraag ontvangt, is een “a posteriori factuur”.

Wat is de maximumtermijn voor een a posteriori factuur?

U kunt a posteriori facturen ontvangen voor transacties tot maximaal één jaar voorafgaand aan de registratie van de kaart.

Hoe wordt mijn kaartnummer bewaard?

Uw kaartnummer wordt niet opgeslagen bij PMO maar wel sterk beveiligd bewaard op de systemen van Atos Wordline via een unieke code.